ہماری کہانی

تعارف یہ سب اس وقت شروع ہوا جب ہم نے سوچا کہ کچھ بہت غلط ہے کہ خوشبو کی صنعت کیسے کام کر رہی ہے۔ اس سے پہلے کہ ہم آپ کو بتائیں کہ ہم اسے کیسے حل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، نیچے دیے گئے 4 منظرناموں پر ایک نظر ڈالیں اور ہمیں بتائیں کہ کیا یہ آپ کے ساتھ بھی ہوا ہے؟ سنترپتی آپ ایک دکان میں پرفیوم سیکشن سے گزر رہے ہیں۔ سیلز پرسن سائے کی طرح آپ کی پیروی کر رہا ہے۔ "جناب ، آپ کس قسم کی خوشبو ڈھونڈ رہے ہیں؟" آپ گونگا نہیں لگنا چاہتے ، کچھ بے ترتیب جواب دیں۔ وہ ٹیسٹ پٹی پر پرفیوم چھڑکتا ہے۔ آپ اسے پسند کرتے ہیں۔ وہ آپ کو ایک اور دکھاتا ہے ، اور پھر دوسرا۔ غیر متوقع کوئی آپ کو خوشبو دے۔ اس سے بہت عام بو آتی ہے۔ آپ اسے ویسے بھی پہننا شروع کردیں۔ اور واہ ، آپ کو تعریفیں ملنے لگیں۔ اب آپ اسے پسند کرتے ہیں اور ایک وفادار صارف بن جاتے ہیں۔ یا دوسرے منظر نامے میں ، آپ ایک پرفیوم خریدتے ہیں جسے آپ پسند کرتے ہیں ، لیکن کوئی بھی اسے محسوس نہیں کرتا یا اسے پسند نہیں کرتا ہے اور آپ جلد ہی بور ہو جاتے ہیں اور اس اضافی کک کے ساتھ ایک اور چاہتے ہیں! پیسہ۔ آپ کسی برانڈ کی دکان پر جاتے ہیں اور ایک خوبصورت لگنے والی خوشبو کی بوتل سے متوجہ ہو جاتے ہیں۔ آپ نے اسے اشتہارات میں بھی دیکھا ہے۔ آپ اسے آزمائیں اور پیار کریں۔ پرائس ٹیگ دیکھ کر آپ اپنی جیب میں سوراخ کا تصور کریں۔ آپ سوچتے ہیں کہ کیا زیادہ قیمت خود پرفیوم کی وجہ سے ہے یا انتہائی مہنگی پرفیوم کی بوتل؟ دستخط کی خوشبو۔ آپ کبھی کبھی سوچتے ہیں کہ وہ ایک پرفیوم کیا ہے جو واقعی آپ کو پسند آئے گا۔ آپ کو یاد ہے کہ آپ ہمیشہ کسی کی خوشبو کو کس طرح پسند کرتے تھے جسے وہ کئی دہائیوں تک پہنتا رہا۔ آپ کو اپنی دستخطی خوشبو کہاں سے شروع کرنی چاہیے؟ افسوس کی بات ہے کہ کوئی معاشی جواب نہیں ہے جو آپ کو مل جائے۔ کیا آپ سمجھتے ہیں کہ کیا غلط ہے؟ خوشبو ایک نہ ختم ہونے والے لوپ میں پھنس گئی ہے جو خریداروں کو جمود کے مطابق رکھتی ہے۔ ایک اندازے کے مطابق ہر سال 800 ملین ڈالر خوشبو کی مارکیٹنگ پر خرچ ہوتے ہیں ، ٹیلی ویژن کے اشتہارات سے لے کر بل بورڈز تک اسٹور کے نمونے اور میگزین کے اشتہارات ، قیمتوں میں اضافہ کرتے ہیں۔ ہم سب صرف ان ہتھکنڈوں سے بالکل نفرت کرتے ہیں ، جو کہ ایک بہت ہی ذاتی شے ہے اسے خریدنے کے لیے زیادہ انفرادی ، رہنمائی کے طریقے کی خواہش رکھتے ہیں۔ ایک زیادہ موزوں طریقہ یہ ہوگا کہ سٹور ایسوسی ایٹ پہلے کسٹمر کے بارے میں جانتا ہے ، پھر انہیں ایسی خوشبو پیش کرتا ہے جو ان کے ذائقے کے مطابق ہو ، یہی وقت کی ضرورت ہے۔ اور اسی طرح ہم اس صنعت کو درہم برہم کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ اپنے فائدے کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے ، ہم اپنے صارفین کو ان کے انتخاب کو محدود کرنے کے لیے تمام ٹولز دیتے ہیں۔ جنس سے شروع کرتے ہوئے ، آپ ایک کے بعد ایک فلٹر لگاسکتے ہیں ، جیسا کہ صنف ، موسم ، قسم ، برانڈ ، ایپلیکیشن ٹائم وغیرہ ان فلٹرز کو لگانے سے آپ ہماری شاندار رینج سے بہترین 2-3 خوشبوؤں تک پہنچ جائیں گے ، تاکہ آپ انتخاب کرسکیں۔ ایک ، خاص طور پر آپ کے لیے!